مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 مهر 1402 ساعت 14:252023-10-14دانش

اجرای طرح توسعه پردیس بین المللی ارس دانشگاه تهران


معاون برنامه ریزی و توسعه منابع دانشگاه تهران از راه اندازی طرح جامع پردیس بین المللی ارس دانشگاه تهران با هدف ارتقای سطح کیفیت آموزشی و پژوهشی در منطقه آزاد تجاری صنعتی ارس خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی پردیس بین المللی ارس، تعدادی از اعضای هیأت رییسه دانشگاه تهران از پردیس بین المللی ارس در جلفا بازدید کردند.

در جریان این دیدار احمد نوحه گر معاون برنامه ریزی و توسعه منابع دانشگاه تهران، جابر سلطانی مدیرکل طرح های عمرانی و پشتیبانی و همچنین مشاور رییس دانشگاه تهران در امور عمرانی، مسعود صدری نسب رییس مرکز مطالعات و همکاری های علمی بین المللی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و عضو کمسیون دائمی منطقه 1 پژوهشی کشور ضمن بازدید از طرح جامع پردیس بین المللی ارس در نشستی با هیأت رییسه پردیس به بحث و تبادل نظر پیرامون روند پیشرفت این طرح و چگونگی انجام هرچه سریعتر این فرایند پرداختند.

در این بازدید نوحه گر اظهار داشت: با عنایت به توجه ویژه کیانی، رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد تجاری صنعتی ارس و هیأت مدیره سازمان متبوع، و تاکید معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد ارس مبنی بر اینکه حضور پردیس بین المللی ارس دانشگاه تهران و استادان با تجربه و برجسته در این منطق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح توسعه پردیس بین المللی ارس دانشگاه تهران

اجرای طرح توسعه پردیس بین المللی ارس دانشگاه تهران