مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 مهر 1402 ساعت 15:452023-10-04اقتصادي

هزینه 115 میلیارد تومانی برای برچیدن گرد محرومیت از روستاهای بیارجمند


در دولت سیزدهم و طی یکسال و نیم گذشته در راستای محرومیت زدایی و تقویت روستاهای بخش بیارجمند شهرستان شاهرود، بالغ بر 115 میلیارد تومان اعتبار در حوزه های آبفا، - ایسنا/سمنان استاندار سمنان گفت: در دولت سیزدهم و طی یکسال و نیم گذشته در راستای محرومیت زدایی و تقویت روستاهای بخش بیارجمند شهرستان شاهرود، بالغ بر 115 میلیارد تومان اعتبار در حوزه های آبفا، بهسازی راه و روکش آسفالت، میراث فرهنگی و گردشگری، بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و تامین آب شرب هزینه شده است.

سید محمدرضا هاشمی، استاندار سمنان 12 مهر 1402 در جمع مردم روستای گیور دهستان بیارجمند بخش بیارجمند شهرستان شاهرود در محل مسجد این روستا گفت: شما مردم عزیز، ولی نعمتان ما هستید و بسیار خرسندیم که در دولت مردمی و جهادی سیزدهم فرصت خدمتگزاری به شما عزیزان برای ما فرآهم گردید.

وی ادامه داد: ما وظیفه داریم در دولت آیت الله رییسی که برگرفته از منش شهید رجایی است و بالاترین سرمایه خود را اعتماد مردم می داند، خدمتگزار شما مردم باشیم.

استاندار سمنان تصریح کرد: در دولت مردمی و جهادی سیزدهم، در بخش دور افتاده بیارجمند و روستاهای منطقه در حوزه های مختلف از جمله مدرسه، پوشش اینترنت، آبفا، اجرای طرح هادی، بهسازی راه و روکش آسفالت، تامین آب شرب و میراث فرهنگی و گردشگری اقدامات ارزنده ای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هزینه 115 میلیارد تومانی برای برچیدن گرد محرومیت از روستاهای بیارجمند

هزینه 115 میلیارد تومانی برای برچیدن گرد محرومیت از روستاهای بیارجمند