مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 مهر 1402 ساعت 08:002023-10-08سياسي

عملیات آبرسانی به 58 روستای بخش مرکزی چابهار از طرح های مهم و اولویت دار است


رییس مرکز جهاد آبرسانی وزارت نیرو در جریان بازدید از طرح آبرسانی به 58 روستای بخش مرکزی چابهار گفت: این پروژه از مهم ترین طرح های آبرسانی این شهرستان است که تسریع در تکمیل آن در اولویت قرار دارد.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان رییس مرکز جهاد آبرسانی وزارت نیرو در جریان بازدید از طرح آبرسانی به 58 روستای بخش مرکزی چابهار گفت: این پروژه از مهم ترین طرح های آبرسانی این شهرستان است که تسریع در تکمیل آن در اولویت قرار دارد.

میثم جعفرزاده شامگاه شنبه 15 مهر، روند اجرای شبکه آب شرب 58 روستای بخش مرکزی شهرستان چابهار را بررسی و از نزدیک در جریان آخرین وضعیت اجرایی این طرح قرار گرفت.

وی در این بازدید که با حضور نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی و مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان صورت گرفت، گفت: با بهره برداری از پروژه خط انتقال آب لاتیدان به د‍َمبِدف به ترتیب کلیه روستاها آبدار خواهند شد.

جعفرزاده در ادامه، با بیان اینکه تمام دغدغه وزارت نیرو، دسترسی مناطق محروم به شبکه آب سالم و بهداشتی است، افزود: هدف از طرح جهاد آبرسانی شتاب در اجرای پروژه های آبرسانی و جبران این عقب ماندگی ها است.

وی با بیان اینکه وزیر نیرو به صورت ویژه ای دغدغه مشکلات آب استان سیستان و بلوچستان را دارد، اضافه کرد: بابت سال هایی که طرح های آبرسانی به دلای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عملیات آبرسانی به 58 روستای بخش مرکزی چابهار از طرح های مهم و اولویت دار است

عملیات آبرسانی به 58 روستای بخش مرکزی چابهار از طرح های مهم و اولویت دار است