مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 مهر 1402 ساعت 14:512023-09-26سياسي

برگزاری گردهمایی بزرگ علمای شیعه و سنی در کرمانشاه


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمانشاه، حجت الاسلام جواد فاطمی نسب مدیر مرکز اسلامی استان کرمانشاه امروز در نشست خبری با خبرنگاران که به مناسبت هفته وحدت برگزار شد، بر تأکیدات آیات، روایات، پیامبر و ائمه بر وحدت، همدلی و برادری اشاره ای داشت و اظهار کرد: اگر مسلمانان در یک جبهه متحد باشند، هیچ دشمنی نمی تواند به اسلام لطمه ای وارد کند.

وی خاطرنشان کرد: دشمن دین و قرآن در طول تاریخ از اتحاد و شکل گیری مسلمانان ناراحت و احساس نگرانی کرده، هموراه با جبهه حق و باطل روبه رو بوده ایم که جبهه حق به خاطر اتحاد و انسجام مسلمانان پیروز بوده است.

مدیر مرکز اسلامی استان کرمانشاه از وحدت به عنوان مهمترین مولفه اقتدار نظام یاد کرد و افزود: امامان انقلاب همواره تأکیداتی بر حفظ وحدت داشته اند و آن را جزیی از اعتقادات می دانند و سیاست نظام جمهوری اسلامی ایران نیز که برگرفته از قرآن و اسلام است؛ بر همین اعتقادات استوار است.

*اقتدار نظام جمهوری اسلامی به برکت وحدت است وی خاطرنشان کرد: در طول عمر پربرکت 44 ساله انقلاب اسلامی دشمن از وحدت مردم، اقلیت ها و مذاهب ها نگران بوده، لذا در تلاش هستند با راه اندازی جنگ مذاهب، بین مسلمانان برادرکشی راه بیاندازند که تاکنون به رهبری حکیمانه مقام معظم رهبری؛ شکست خورده و به این هدف خود نرسیده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری گردهمایی بزرگ علمای شیعه و سنی در کرمانشاه

برگزاری گردهمایی بزرگ علمای شیعه و سنی در کرمانشاه