مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 مهر 1402 ساعت 12:552023-10-08سياسي

پیشگامی واقفان فارس در رفع نیازهای جامعه


مدیرکل اوقاف و امورخیریه فارس با اشاره به سابقه وقف در این استان، گفت: در هر عرصه ای که کمبود و نیاز مردم احساس شد، واقفان استان فارس به میدان آمدند و اکنون بزرگترین پرورشگاه خاورمیانه در شهر صدرا در حال ساخت است.

- ایسنا/فارس مدیرکل اوقاف و امورخیریه فارس با اشاره به سابقه وقف در این استان، گفت: در هر عرصه ای که کمبود و نیاز مردم احساس شد، واقفان استان فارس به میدان آمدند و اکنون بزرگترین پرورشگاه خاورمیانه در شهر صدرا در حال ساخت است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار ایسنا، حجت الاسلام و المسلمین سیدعباس موسوی امروز، 16 مهر در همایش یاوران وقف استان فارس ضمن تبریک فرا رسیدن هفته وقف، گفت: نیک اندیشان با وقف اموال خود جاودانه هستند و نام نیک آن ها می درخشد.

مدیرکل اوقاف و امورخیریه فارس با اشاره به اینکه پاداش واقفان و نیک اندیشان در قرآن کریم بیان شده است، گفت: یک ششم موقوفات کل کشور به تعداد 24 هزار موقوفه در استان فارس قرار دارد و 32 اداره و دفتر نمایندگی اوقاف در شهرستان های استان نظارت بر این موقوفات را برعهده دارند.

وی ادامه داد: فارس دارای یک هشتم بقاع متبرکه کشور به تعداد یک هزار و 408 بقعه است و برخی از موقوفات در استان همانند حاج خلیل زالی وسعتی به اندازه چند استان کشور دارد که اگر هیئت امنای موقوفات نباشد، اداره آن به سختی خواهد ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیشگامی واقفان فارس در رفع نیازهای جامعه

پیشگامی واقفان فارس در رفع نیازهای جامعه