مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 مهر 1402 ساعت 15:162023-10-05سياسي

وجود 40 معدن فعال در شمال سیستان و بلوچستان


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زاهدان، عباس علی آبادی روز پنجشنبه در جمع مدیران و فعالان اقتصادی منطقه سیستان در محل فرمانداری زابل، بیان کرد: چهره شهر و تحولات در این منطقه به قدری زیاد بوده که علیرغم اینکه در گذشته سال های زیادی را در سیستان و بلوچستان مشغول به فعالیت بودم اما نشناختم و این نشان از ارائه خدمات ارزنده نظام و دولت به این خطه دارد.

وی با بیان اینکه بزرگترین ظرفیت سیستان و بلوچستان مردم هستند، تأکید کرد: اولین سرمایه منطقه مردم خونگرم، قدردان، خوب، صبور، کم توقع و قانع آن هستند که امید به کارکردن را به وجود می آورند.

وزیر صنعت، معدن و تجارت ادامه داد: وجود مرز آبی و خاکی گسترده با همسایگان دیگر ظرفیتی است که فرصت های مهمی را فراهم می کند، در جنوب این استان دریا ظرفیتی به شمار می رود که باید بر روی آن سرمایه گذاری ویژه کرد.

بزرگ ترین ظرفیت سیستان و بلوچستان مردم خونگرم، قدردان، خوب، صبور، کم توقع و قانع آن هستند که امید به کارکردن را به وجود می آورندوی تصریح کرد: جمهوری اسلامی ایران سرمایه گذاری های مختلفی در سواحل مَکُران در دستور کار قرار داده که تمام نقاط سیستان و بلوچستان از آن بهره مند خواهد شد.

علی آبادی اظهار کرد: مرز گسترده با 2 کشور افغانستان و پاکستان ظرفیت خوبی برای تجارت است باید بر روی این بخش سرمای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وجود 40 معدن فعال در شمال سیستان و بلوچستان

وجود 40 معدن فعال در شمال سیستان و بلوچستان