مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 مهر 1402 ساعت 18:502023-10-10اقتصادي

آغاز واگذاری زمین های شهرک صنعتی غیر دولتی شیراز


مدیر عامل منطقه ویژه اقتصادی شیراز با اشاره به پیش رو بودن سفر رییس جمهور به استان فارس گفت: همزمان با این سفر، فرایند واگذاری زمین در نخستین شهرک صنعتی غیردولتی شرکت توسعه صنایع و صادرات مرکز فارس در جوار این منطقه اقتصادی انجام می شود.

- ایسنا/فارس مدیر عامل منطقه ویژه اقتصادی شیراز با اشاره به پیش رو بودن سفر رییس جمهور به استان فارس گفت: همزمان با این سفر، فرایند واگذاری زمین در نخستین شهرک صنعتی غیردولتی شرکت توسعه صنایع و صادرات مرکز فارس در جوار این منطقه اقتصادی انجام می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی منطقه ویژه اقتصادی شیراز، سعید مصفا امروز، 18 مهرماه گفت: همزمان با دور دوم سفر رییس جمهور به استان فارس، فرآیند واگذاری زمین در نخستین شهرک صنعتی غیر دولتی شرکت توسعه صنایع و صادرات فارس مرکز استان و در جوار منطقه ویژه اقتصادی شیراز انجام می شود.

وی با بیان اینکه بهره برداری و روند واگذاری اراضی به متقاضیان سرمایه گذاری صنعتی در این شهرک صنعتی از 22 مهر ماه انجام خواهد شد، افزود: بی شک این اقدام گامی بلند در راستای نیل به اهداف متعالی دولت مردمی و تحقق شعار سال در استان و شیراز است.

مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی شیراز بیان کرد: واگذاری زمین برای سرمایه گذاران در حوزه های غذایی، دارویی و تجهییزات پزشکی، کا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز واگذاری زمین های شهرک صنعتی غیر دولتی شیراز

آغاز واگذاری زمین های شهرک صنعتی غیر دولتی شیراز