مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 مهر 1402 ساعت 08:452023-09-26اقتصادي

گپ و گفتی با تولیدکننده ماشین آلات روز دنیا


یک شرکت دانش بنیان با حمایت های پارک علم و فناوری استان مرکزی موفق به بومی سازی دانش فنی تولید ماشین رینگ ساز و بی نیازی کشور از واردات این محصول شدند.

- خبرگزاری فارس ـ حمیدرضا جلالی؛ اوایل سال گذشته بود که به همت متخصصان بومی اراک شرکتی با هدف تولید و ساخت انواع ماشین آلات با فناوری روز دنیا در اراک به ثبت رسید و کار خود را با  طراحی، تولید و ساخت دستگاه رینگ ساز آغاز کرد.

متخصصان این شرکت که در زمینه ساخت انواع قطعات مربوط به ماشین آلات نفت و گاز، پتروشیمی و پالایشگاه، تولیدات چرخ قطار حرف های بسیاری برای گفتن داشتند، علاوه بر اینکه کشور را از واردات این محصولات بی نیاز کردند، تکنولوژی ساخت این قطعات را بومی کرده و نام ایران و ایرانی را سربلند کردند.

  با آغاز به کار ایده طراحی و ساخت ماشین آلات رینگ ساز  عده ای از فارغ التحصیلان رشته های مکانیک برق، مهندسی متالوژیک و برق گرد هم آمده و برای نخستین بار دست به تولید ماشین رینگ ساز زده و با بومی سازی این دانش کشور را از واردات این محصول بی نیاز کردند.

عباس ایمانی مقدم مدیرعامل این شرکت پرافتخار اراکی به خبرنگار فارس در اراک می گوید: بعد از کلی تحقیق و مطالعه در اوایل سال جاری شرکت آروین صنعت کاوه را با هدف تولید انواع ماشین آلات با فناوری روز دنیا به ثبت رسانده و دست به تول


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گپ و گفتی با تولیدکننده ماشین آلات روز دنیا

گپ و گفتی با تولیدکننده ماشین آلات روز دنیا