مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 مهر 1402 ساعت 16:102023-10-09اجتماعي

بوی بد مرکز دفن زباله کرج تا حد زیادی رفع شده است


مدیرکل دفتر محیط زیست و خدمات شهری سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور گفت: طبق برآوردهای صورت گرفته بیش از 80 درصد شیرآبه هایی که ظرف 30 سال گذشته در مرکز دفن زباله کرج انباشت شده بود، - ایسنا/البرز مدیرکل دفتر محیط زیست و خدمات شهری سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور گفت: طبق برآوردهای صورت گرفته بیش از 80 درصد شیرآبه هایی که ظرف 30 سال گذشته در مرکز دفن زباله کرج انباشت شده بود، امحاء شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مسعود احمدی روز دوشنبه 17 مهرماه در حاشیه بازدید از سایت حلقه دره با تأکید بر اینکه مسائل حوزه محیط زیستی نیازمند تلاش و ایده پردازی بیشتر است، اضافه کرد: به نظر می رسد کنترل و امحای شیرآبه ها دراین مرکز به خوبی انجام شده است.

وی با اشاره به اینکه حجم بالای شیرابه در این مرکز به روش نوین از بین می رود، گفت: طبق برآوردهای صورت گرفته بیش از 80 درصد شیرآبه هایی که ظرف 30 سال گذشته در این مجموعه انباشت شده بود، امحا شده است.

احمدی یادآور شد: امحای اصولی و درست این شیرآبه ها به روش MRF موجب شده تا بوی نامطبوع مرکز تا حدود زیادی از بین برود؛ این روش امحا می تواند به الگویی برای دیگر استان ها تبدیل شود.

این مسئول در ادامه به دیگر بخش های فعالیت حلقه دره اشاره کرد و یادآورشد: به نظر می رسد رفع برخی از چالش های موجود نیازمند حمایت و همر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بوی بد مرکز دفن زباله کرج تا حد زیادی رفع شده است

بوی بد مرکز دفن زباله کرج تا حد زیادی رفع شده است