مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 مهر 1402 ساعت 09:202023-10-11سياسي

آبرسانی جهادی در روستاهای کبودراهنگ و فامنین


مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان همدان گفت: پروژه های جهاد آبرسانی به روستاهای کبودراهنگ و فامنین در حال انجام است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، فرهاد بختیاری فر صبح امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به اجرای طرح جهاد آبرسانی به روستاهای استان با همکاری بسیج سازندگی و قرارگاه امام حسن مجتبی(ع) از اتمام عملیات ساخت سه باب مخزن بتنی در روستاهای کبودراهنگ خبر داد و اظهار کرد: این مخازن در کندتپه، قوره جینه جزوان مجتمع عظیم دره شهرستان کبودراهنگ اجرا شده است.

وی ادامه داد: عملیات لوله گذاری خطوط انتقال به طول 25 کیلومتر و تهیه لوله به منظور اصلاح شبکه مجتمع عظیم دره از دیگر پروژه هایی است که انجام شده است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان همدان خاطرنشان کرد: عملیات حفاری دو حلقه چاه دستی دهانه گشاد در روستاهای سرایجوق و دالیجو از دیگر مواردی است که اجرا شده است.

وی اضافه کرد: مخازن هوایی در روستاهای پرورق با حجم 100 متر مکعب و خان آباد با حجم 150 متر مکعب در مجتمع خلعت آباد انجام شده است که در آبرسانی به روستاها نقش مهمی دارد.

بختیاری فر به اتمام عملیات حفاری دو حلقه چاه مکانیکی در روستاهای پرورق و داق داق آباد مجتمع خلعت آباد اشاره کرد و گفت: اجرای 25 کیلومتر خط انتقال در مجتمع آقکند و اجرای شبکه توزیع روستای اوزون دره مجتمع آ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آبرسانی جهادی در روستاهای کبودراهنگ و فامنین

آبرسانی جهادی در روستاهای کبودراهنگ و فامنین