مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 مهر 1402 ساعت 09:302023-10-02حوادث

انتخاب آتش نشان ایستگاه شهرک صنعتی اردبیل2 به عنوان آتش نشان نمونه کشوری


همزمان با فرا رسیدن روز ملی آتش نشانی و ایمنی، مانور آتش نشانی و امداد و نجات و مراسم تجلیل از آتش نشانان ایستگاه شهرک صنعتی اردبیل2 برگزار شد.

- ایسنا/اردبیل همزمان با فرا رسیدن روز ملی آتش نشانی و ایمنی، مانور آتش نشانی و امداد و نجات و مراسم تجلیل از آتش نشانان ایستگاه شهرک صنعتی اردبیل2 برگزار شد.

هاشم علایی 10 مهر در این مراسم گفت: این مانور با هدف ارتقای سطح ایمنی ایستگاه آتش نشانی شهرک صنعتی اردبیل2 به عنوان بزرگترین و مهمترین شهرک صنعتی استان برگزار شد تا میزان آمادگی آتش نشانان در مقابله با هرگونه حوادث و خطرات احتمالی مورد ارزیابی قرار گیرد.

وی ضمن تبریک فرا رسیدن روز ملی آتش نشانی و ایمنی بر آتش نشانان پرتلاش و فداکار، اظهارکرد: در کنار برگزاری این مانور، از آتش نشانان ایستگاه شهرک صنعتی اردبیل2 تجلیل و قدردانی شد تا زحمات و خدمات این عزیزان که برای نجات جان و مال مردم، از وجود خود مایه می گذارند، به تصویر کشیده شود.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان اردبیل ادامه داد: خوشبختانه با ارزیابی های سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران، مسئول ایستگاه آتش نشانی شهرک صنعتی اردبیل2 به عنوان آتش نشان برتر در سطح شهرک ها و نواحی صنعتی کشور انتخاب شد که این موضوع نشان از عملکرد مطلوب این ایستگاه در اطفاء حریق و عملیات


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتخاب آتش نشان ایستگاه شهرک صنعتی اردبیل2 به عنوان آتش نشان نمونه کشوری

انتخاب آتش نشان ایستگاه شهرک صنعتی اردبیل2 به عنوان آتش نشان نمونه کشوری