مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 مهر 1402 ساعت 16:152023-10-22سياسي

آذری زبانان همواره در خط مقدم دفاع از کیان کشور هستند


معاون سیاسی امنیتی استاندار زنجان با اشاره به اینکه آذری زبانان حماسه ها و تاریخ سازی متعددی در قرون مختلف داشتند، گفت: آذری زبانان در خط مقدم دفاع از کیان کشور و تمامیت ارضی کشور بوده و هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، ابوالفضل رفیعی، معاون سیاسی امنیتی استاندار زنجان عصر امروز در اختتامیه نخستین جشنواره ملی آیینی سنتی ترک زبانان کشور در فرهنگسرای امام خمینی زنجان اظهار کرد: کشور ما از قومیت های متعددی تشکیل شده و عظمت ایران در گرو اقوام و مذاهب مختلف است که در کنار هم ملت ایران را تشکیل می دهند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار زنجان با اشاره به اینکه آذری زبانان جایگاه ویژه ای دارند و حماسه ها و تاریخ سازی متعددی در قرون مختلف داشتند، گفت: آذری زبانان در خط مقدم دفاع از کیان کشور و تمامیت ارضی کشور بودند.

وی با اشاره به اینکه آنچه موجب یکپارچگی کشور بوده مقاومت و هوشیاری و غیرت ملی و دینی آذری زبانان است، گفت: با مراجعه به تاریخ مشروطه و اسناد موجود حماسه آفرینی ترک زبانان بر کسی پوشیده نیست.

رفیعی با اشاره به اینکه در هشت سال جنگ تحمیلی ترک زبانان به عنوان خط شکنان در جبهه ها حضور داشتند، گفت: هویت جزو جدا نشدنی اقوام و ملت هاست و همین انسجام و یکپارچگی بین اقوام هویت کلی ایران و ملت را شکل می دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آذری زبانان همواره در خط مقدم دفاع از کیان کشور هستند

آذری زبانان همواره در خط مقدم دفاع از کیان کشور هستند