مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 مهر 1402 ساعت 08:552023-10-15سياسي

سخنی با استاندار کهگیلویه و بویراحمد در خصوص مدیران ناکارآمد


فعال رسانه ای طی یادادشتی چنین آورده است که آقای استاندار کهگیلویه وبویراحمد! در استان ما عیان است وجود برخی مدیران ناکارآمد که رشته تحصیلی آن ها در تضاد با مدیریت از سوی جریانات سیاسی به آن ها اعطا شده و گُرده مردم را پاره کرده اند.

-    آقای به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کهگیلویه؛ سیده مریم پیروزان فعال رسانه ای در یادادشتی خطاب به استاندار کهگیلویه و بویراحمد چنین آورده است: جناب آقای احمدزاده استاندار کهگیلویه وبویراحمد؛ شما از بچه های جبهه و جنگ بودید با شهیدان بودید و ناخودآگاه یاد این سخن شهید چمران افتادم که گفته بود می گویم تقوا از تخصص لازم تر است آن را می پذیرم اما می گویم آن کس که تخصص ندارد و کاری  را می پذیرد بی تقواست .

این عبارت یعنی کسانی که توانایی ندارند و کاری را می پذیرند در خط مستقیم دشمن به صورت خواسته یا ناخواسته علیه اقتصاد، فرهنگ، سیاست و شکستن چرخ رشد یک ملت یا استان عملا قدم برداشته است .

قدمی که به خاطر حب ریاست و هوای نفس از طریق جریان های جناحی و سیاسی کلید خورده است و جای بهتری را گرفته است.

جناب آقای استاندار به خاطر بسپارید اگر فردا روزی جوانی از روی بیکاری عدم ازدواج و هزاران مشکل دیگر گلایه ای کرد حق بدهید که از جبهه اداری ناامید شده است و به جبهه دشمن پناه برده است نه از روی عمد، بلکه از بغض


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سخنی با استاندار کهگیلویه و بویراحمد در خصوص مدیران ناکارآمد

سخنی با استاندار کهگیلویه و بویراحمد در خصوص مدیران ناکارآمد