مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 مهر 1402 ساعت 06:452023-10-04ورزشي

کولاک دانیال سهرابی با شکست قاطع قهرمان سابق جهان/ علیزاده هم به نیمه نهایی رسید


نماینده وزن 67 کیلوگرم ایران در دومین مبارزه خود در بازی های آسیایی هانگژو مقابل قهرمان سابق جهان به برتری رسید و راهی نیمه نهایی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در ادامه رقابت های روز نخست کشتی فرنگی قهرمانی بازی های آسیایی در چین، دانیال سهرابی نماینده وزن 67 کیلوگرم ایران و دارنده مدال طلای امیدهای جهان 2022 در دومین مبارزه و در مرحله یک چهارم نهایی مقابل هانسو ریو دارنده 2 مدال طلای جهان در سال های 2013 و 2017 از کره جنوبی به روی تشک رفت و در پایان در همان تایم نخست با امتیاز عالی 9 بر صفر به برتری رسید و راهی نیمه نهایی شد.

سهرابی پیش از این در دور نخست مقابل یانگ جین رو از کره شمالی به روی تشک رفت و در پایان با نتیجه 5 بر 2 به برتری رسید.

همچنین ناصر علیزاده نماینده وزن 87 کیلوگرم ایران و دارنده مدال طلای آسیا نیز در دومین مبارزه و در مرحله یک چهارم نهایی مقابل آنامامدوف از ترکمنستان به روی تشک رفت و در پایان با نتیجه 7 بر یک به برتری رسید و راهی نیمه نهایی شد.

علیزاده پیش از این در دور نخست مقابل آتابک عزیزبیک اف دارنده 3 مدال نقره آسیا از قرقیزستان به میدان رفت و در پایان با نتیجه 7 بر یک به برتری رسید.

میثم دلخانی در 60 و امین کاویانی نژاد در 77 کیلوگرم دو نماینده دیگر ایران در روز نخست این رقابت ها هستند که در دور نخست مقابل رقبای خود صاحب برت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کولاک دانیال سهرابی با شکست قاطع قهرمان سابق جهان/ علیزاده هم به نیمه نهایی رسید

کولاک دانیال سهرابی با شکست قاطع قهرمان سابق جهان/ علیزاده هم به نیمه نهایی رسید