مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 مهر 1402 ساعت 11:202023-10-21ورزشي

انتخابات ژیمناستیک ابطال شده و رای آن اعلام می شود


بعد از حواشی به وجود آمده در فدراسیون های کشتی و ورزش های ناشنوایان واعلام ابطال انتخابات هیات رییسه این دو فدراسیون، حالا زمزمه های ابطال انتخابات فدراسیون ژیمناستیک نیز بر سر زبان ها افتاده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، با وجود بلاتکلیفی حدود دو ساله فدراسیون ژیمناستیک، از 19 تیرماه سال 1400 و پایان دوره ریاست زهرا اینچه درگاهی در فدراسیون ژیمناستیک، جابه جایی های زیادی تا برگزاری انتخابات این فدراسیون صورت گرفت که حضور هر یک از افراد در جایگاه سرپرستی این فدراسیون حواشی زیادی از سوی ورزشکاران و جامعه ژیمناستیک کشور به همراه داشت.

از 19 تیر 1400 به بعد حدود 6 ماه با کش و قوس فراوان صندلی این فدراسیون را رها کرد و وزارت ورزش برای این فدراسیون سرپرست انتخاب کرد که حمید احمدی نخستین سرپرست این فدراسیون بود که با حکم وزیر ورزش و جوانان در تاریخ 23 دی ماه 1400 به عنوان سرپرست معرفی شد.

با پایان دوره 6 ماهه سرپرستی احمدی، وزارت ورزش وزارت ورزش ابتدا طاهر علوی را به عنوان سرپرست معرفی کرد اما بعد از گذشت چند ساعت در سوم مرداد زهره مرزوقی به عنوان سرپرست جدید این فدراسیون معارفه شد.

تنها با گذشت 2 ماه از دوره سرپرستی مرزوقی، وزارت ورزش عابد حقدادی را به عنوان سرپرست این فدراسیون انتخاب کرد و او در 24 اسفند 1401 با رای اعضای مجمع به عنوان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتخابات ژیمناستیک ابطال شده و رای آن اعلام می شود

انتخابات ژیمناستیک ابطال شده و رای آن اعلام می شود