مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 مهر 1402 ساعت 11:302023-09-30سياسي

نایب رییس مجلس نوع برخورد با «بی حجاب اولی ها» را اعلام کرد


ذوالنوری نایب رییس مجلس شورای اسلامی در مورد لایحه حجاب گفت: کسانی که از روی جهل، از روی ناآشنایی، بی توجهی مثلا گاهی حواسش نیست روسری شان عقب رفته است، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ به نقل از ایلنا، نایب رییس مجلس شورای اسلامی گفت: 90 درصد بدحجابی ها و بی حجاب هایی که ما در کشور داریم این ها عناد و غرض و مرض ندارند؛ این ها یا ناشی از ضعف آموزه های دینی ما است، یا بی عرضگی و کم کاری دستگاه های فرهنگی ماست که نتوانسته اند درست این موضوع را تبیین کنند، یا تاثیر تلاش گسترده دشمن است که با همه وجود آمده است و در این زمینه کار می کند.

ممکن است 10 درصد بی حجاب داشته باشیم که با عناد، لجاجت و غرض ورزی در این مسیر حرکت کنند حجت الاسلام ذوالنوری درباره این که آیا لایحه عفاف و حجاب، قابلیت اجرایی شدن دارد و این که خود لایحه منجر به ازدیاد پرونده در محاکم قضایی نمی شود، گفت: قطعا قابلیت اجرایی دارد.

این لایحه بیشتر موارد را به صورت تخلف دیده است.

آن کسانی که حرفه ای در تخلف نیستند و در حقیقت بی حجاب اولی هستند، خیلی شهره نیستند و غرض و مرض ندارند، این ها تذکر و جرائم کوچک برای تنبیه شان است که حالا به کار قضایی نکشد.

نایب رییس مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: اما برای کسانی که چهره هستند، سلبریتی هستند، ستاره سینما هستند و کسانی هستند که فالوور و دنبا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نایب رییس مجلس نوع برخورد با «بی حجاب اولی ها» را اعلام کرد

نایب رییس مجلس نوع برخورد با «بی حجاب اولی ها» را اعلام کرد