مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 14 مهر 1402 ساعت 10:152023-10-06بين الملل

توافق 1.5 میلیارد دلاری لوک اویل روسیه با سوکار آذربایجان


شرکت تولیدکننده نفت خصوصی لوک اویل روسیه، در راستای یک قرارداد گسترده که به پالایشگاه استار ترکیه اجازه می دهد دوباره نفت روسیه را پالایش کند، - شرکت تولیدکننده نفت خصوصی لوک اویل روسیه، در راستای یک قرارداد گسترده که به پالایشگاه استار ترکیه اجازه می دهد دوباره نفت روسیه را پالایش کند، به شرکت نفت دولتی سوکار جمهوری آذربایجان، 1.

5 میلیارد دلار وام می دهد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، این قرارداد به لوک اویل مشتری دیگری در نزدیکی بنادر روسیه خواهد داد.

اکثر پالایشگاه های اروپایی واردات نفت از روسیه را برای رعایت تحریم های اتحادیه اروپا بر سر حمله نظامی مسکو به اوکراین در سال 2022، متوقف کردند اما ترکیه تحریمی علیه روسیه اعمال نکرده و به واردات نفت و گاز از این کشور ادامه می دهد.

با این حال، پالایشگاه استار ترکیه که 200 هزار بشکه در روز ظرفیت تولید دارد، مجبور شد واردات نفت روسیه را در تابستان امسال به دلیل مشکلات ناشی از محدودیت های مالی بین المللی در تجارت با مسکو، کاهش دهد.

طبق آمار شرکت LSEG Eikon، پالایشگاه استار، واردات نفت اورال روسیه را در اوایل سال میلادی جاری کاهش داد و سپس خرید این گرید نفتی را در ماه های اوت و سپتامبر به حال تعلیق درآورد و به جای آن، نفت کِبکوی قزاقستان را خریداری کرد که کیفیت مشابهی دارد و از بنادر روسیه بارگی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توافق 1.5 میلیارد دلاری لوک اویل روسیه با سوکار آذربایجان

توافق 1.5 میلیارد دلاری لوک اویل روسیه با سوکار آذربایجان