مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 مهر 1402 ساعت 20:102023-09-28سياسي

5 مدرسه در شادگان به بهره برداری رسیدند


مدیر کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان خوزستان از افتتاح پنج فضای آموزشی در شادگان و تحویل این پروژه ها به آموزش و پرورش خبر داد.

- محمد سعیدی پور با گرامیداشت هفته دفاع مقدس و تبریک آغاز سال تحصیلی جدید، با اشاره به افتتاح این پروژه ها که عصر امروز (6 مهرماه) انجام شد، اظهار کرد: با بهره برداری از این پروژه ها، پنج مدرسه به فضای آموزشی شهرستان شادگان افزوده شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی توضیح داد: در راستای تحویل پروژه های مهر به آموزش و پرورش استان خوزستان، امروز دو مدرسه 12 کلاسه و سه مدرسه شش کلاسه با حضور فرماندار، نماینده مردم شادگان در مجلس، رییس آموزش و پرورش و برخی مسئولان شهری، نظامی و انتظامی و دانش آموزان و اولیا افتتاح شدند.

سعیدی پور یادآور شد: در این پروژه ها 42 کلاس درس با اعتباری بالغ بر 430 میلیارد ریال ساخته شده و سهم خیرین حدود 130 میلیارد ریال و سهم دولت 300 میلیارد ریال بوده است.

وی بیان کرد: علاوه بر این تعداد کلاس تحویل شده به آموزش و پرورش، تا پایان سال 10 مدرسه دیگر با مجموع 34 کلاس درس به فضاهای آموزشی شادگان افزوده خواهد شد.

مجموع زیربنای این مدارس، حدود 5 هزار متر مربع است.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان خوزستان افزود: از این 34 کلاس درس، 26 کلاس در قالب توسعه فضای آموزشی خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

5 مدرسه در شادگان به بهره برداری رسیدند

5 مدرسه در شادگان به بهره برداری رسیدند