مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 مهر 1402 ساعت 14:402023-10-05حوادث

تجهیزات آتش نشانی شهرداری فردیس توسعه می یابد


رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری فردیس، گفت: با همکاری مدیریت شهری درحال حاضر لوازم و تجهیزات وضعیت مطلوبی را دارد.

- حسین عاشوری، رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری فردیس، امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در کرج، با بیان اینکه آتش نشانان شهرستان فردیس با وجود کمبود امکاناتی که در سال های گذشته داشتند پای کار بودند، گفت: آتش نشانان بدون هیچ انتظاری تنها فقط برای انجام وظیفه و خدمات به شهروندان پای کار بودند.

وی با اشاره به اینکه بعد از انتزاع فردیس از کرج آتش نشانان عملیاتی شروع به فعالیت کردند، افزود: اولین سازمانی که استقلال پیدا کرد و با استفاده از 13 دستگاه خودرو عملیاتی که اکثر خودروها مستهلک و غیرقابل بهره برداری بودند به شهروندان خدمات ارائه می کردند.

  عاشوری با بیان اینکه سال 1398 نیروهای جدید آتش نشانی به سازمان اضافه شدند، تصریح کرد: سازمان با کمبود تجهیزات مواجه بود اما به کمک مدیریت شهری بودجه خوبی در اختیار آتش نشانی قرار گرفت.

این مقام مسوُول با اشاره به اینکه 18 ماه گذشته 22 دستگاه خودرو خریداری شده است، بیان کرد: قرارداد 5 دستگاه خودرو دیگر در روزهای آینده انعقاد می گردد و همچین با همکاری مدیریت شهری درحال حاضر تجهیزات و لوازم وضعیت مطلوبی را دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تجهیزات آتش نشانی شهرداری فردیس توسعه می یابد

تجهیزات آتش نشانی شهرداری فردیس توسعه می یابد