مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 مهر 1402 ساعت 20:152023-10-17سياسي

دیدار معاون میراث فرهنگی با متخصصان بین المللی میراث ناملموس


قائم مقام وزیر و معاون میراث فرهنگی وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی از برگزاری نشست تخصصی میراث فرهنگی ناملموس و تاب آوری در برابر تغییرات اقلیمی به مدت 3 روز در اصفهان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه محیط زیست وگردشگری خبرگزاری فارس، علی دارابی قائم مقام وزیر، معاون میراث فرهنگی و رییس شورای حکام مرکز میراث ناملموس تهران صبح امروز سه شنبه 25 مهرماه 1402 پیش از برگزاری مراسم افتتاحیه و شروع نشست تخصصی زیر منطقه ای میراث فرهنگی ناملموس و تاب آوری در برابر تغییرات اقلیمی و تاثیرات آن در آسیای غربی و مرکزی با  تاکید بر نقش فعالان غیردولتی با متخصصان و صاحب نظران حوزه میراث ناملموس از کشورهای  ارمنستان، اندونزی، ایران، پاکستان، تاجیکستان، ترکیه، ژاپن، قزاقستان، قرقیزستان و کره جنوبی دیدار و گفت وگو کرد.

قائم مقام وزیر و معاون میراث فرهنگی وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی درباره برگزاری این نشست بیان کرد: این همایش بین المللی 25 تا 27 مهرماه 1402 به مناسبت بیستمین سالگرد تصویب کنوانسیون 2003 میلادی، به منظور پاسداری از میراث فرهنگی ناملموس به میزبانی ایران در اصفهان برگزار می شود.

در این نشست متخصصان و اندیشمندان در حوزه میراث فرهنگی ناملموس به بررسی نقش میراث فرهنگی ناملموس و تاب آوری در برابر تغییرات اقلیمی و تأ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دیدار معاون میراث فرهنگی با متخصصان بین المللی میراث ناملموس

دیدار معاون میراث فرهنگی با متخصصان بین المللی میراث ناملموس