مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 مهر 1402 ساعت 13:452023-10-04سياسي

تاکید معاون استاندار ایلام بر پاسخ به موقع به نیازها و آسیب های اجتماعی


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار ایلام با بیان اینکه فلسفه مسئولیت در نظام اسلامی خدمت به مردم است، گفت: مشارکت مردم در امور اجتماعی و فرهنگی راهگشا است.

- ایسنا/ایلام معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار ایلام با بیان اینکه فلسفه مسئولیت در نظام اسلامی خدمت به مردم است، گفت: مشارکت مردم در امور اجتماعی و فرهنگی راهگشا است.

محمدسبحان حسنی امروز چهارشنبه 12 مهر ماه در آیین تکریم و معارفه مدیران کل اجتماعی و فرهنگی استانداری ایلام که با حضور جمعی از مدیران کل ستادی استانداری در سالن جلسات شهید سلیمی استانداری ایلام برگزار شد، اظهار کرد: چرخش مدیریت یک امر طبیعی و بدیهی است؛ به طوری که با هر تغییر یک فضای جدیدی ایجاد می شود و این تغییر منجر به پویایی مجموعه هم خواهد شد.

وی گفت: تغییر مدیریتی یک روال مرسوم است، اظهار کرد: مسئولیت در نظام مقدس جمهوری اسلامی نه تنها به منزله ریاست نیست، بلکه به صورت ویژه پذیرفتن امانت و خود را آماده کردن برای پاسخگویی در آن حوزه و خدمت به مردم است و اساس پذیرفتن مسئولیت بر همین اساس بوده ضمن آنکه امانتداری و انجام امور محوله و مأموریت ها نیز باید به نحو احسن انجام گیرد.

معاون سیاسی امنیتی استانداری ایلام ادامه داد: حوزه اجتماعی از حوزه های مهم، حساس است و ابعاد کار در این حوزه چندوجه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاکید معاون استاندار ایلام بر پاسخ به موقع به نیازها و آسیب های اجتماعی

تاکید معاون استاندار ایلام بر پاسخ به موقع به نیازها و آسیب های اجتماعی