مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 مهر 1402 ساعت 11:002023-09-28سياسي

کمبود پرواز در خراسان شمالی باعث عقب ماندگی استان شده است


رییس سازمان برنامه و بودجه کشور گفت: عدم مراجعه مسئولین کشوری به استان از معایب نبود پرواز فرودگاه بجنورد است که این موضوع باعث عقب ماندگی استان شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بجنورد، حجت الاسام رضا نوری، نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی در دیدار با داوود منظور، رییس سازمان برنامه و بودجه کشور، اظهار کرد: رییس جمهور و دولت ایشان بی اعتنا به حاشیه ها هستند و این ویژگی موجب عطف ذهن زیرمجموعه دولت است.

وی آرامش بازار، توفیق های کشور در عرصه های بین المللی در این دولت را مورد توجه قرار داد و از حضور اولین رییس سازمان برنامه و بودجه کشور در  استان خراسان شمالی قدردانی کرد.

  رییس سازمان برنامه و بودجه کشور به نبود پرواز هواپیمایی اشاره و اظهار کرد: عدم مراجعه مسئولین کشوری به استان از معایب نبود پرواز هستند.

وی به وجود ظرفیت های استان از حیث نیروی انسانی، کشاورزی و دامداری و .

اشاره کرد و خواستار افزایش صنایع تبدیلی شد.

حجت الاسلام نوری افزود: در استان تنوع قومی وحدت و یکدلی مثال زدنی حاکم است و ما از همه قومیت ها شهید و رزمنده و سردار داشته ایم و داریم.

امام جمعه بجنورد اخذ مجوز ماده 23 انتقال آب سرانی به داخل استان را برای استان مبارک خواند و  اشاره کرد: برای اصلاح وضعیت جاده ای استان، توجه جدی دولت لازم است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمبود پرواز در خراسان شمالی باعث عقب ماندگی استان شده است

کمبود پرواز در خراسان شمالی باعث عقب ماندگی استان شده است