مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 مهر 1402 ساعت 10:502023-10-17اقتصادي

مصوبه ماده 22 تعرفه عوارض محلی سال1401 شهرداری یاسوج باطل شد


بازرس کل استان کهگیلویه و بویراحمد از ابطال ماده 22 تعرفه عوارض محلی سال 1401 شهرداری یاسوج «تعرفه عوارض، بهاء خدمات مزایده اموال و املاک و مستغلات اعم از فروش و اجاره به میزان 2.

- بازرس کل استان کهگیلویه و بویراحمد از ابطال ماده 22 تعرفه عوارض محلی سال 1401 شهرداری یاسوج تعرفه عوارض، بهاء خدمات مزایده اموال و املاک و مستغلات اعم از فروش و اجاره به میزان 2.

5درصد بهای معامله آن با پیگیری بازرسی این استان خبرداد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی بازرسی استان کهگیلویه و بویراحمد، محمدمهدی صالحی در این رابطه توضیح داد: با توجه به اصل (105) قانون اساسی، مبنی بر اینکه تصمیمات شوراها نباید مخالف موازین اسلام و قوانین کشور باشد، بازرسی حسب اختیارات و وظایف مصرح در ماده (2) قانون تشکیل سازمان بازرسی کل کشور، مصوبه شورای اسلامی شهر یاسوج درخصوص تعرفه عوارض، بهاء خدمات مزایده اموال و املاک و مستغلات اعم از فروش و اجاره به میزان 2.

5 درصد بهای معامله آن را مورد بررسی قرارداد.

وی ادامه داد: بر این اساس مشخص شد که این مصوبه برخلاف قوانین و مقررات مربوطه بوده از این رو به استناد تبصره (2) ماده (2) قانون تشکیل سازمان بازرسی کل کشور نسبت به تشکیل پرونده و ارائه گزارش آن جهت ابطال در دیوان عدالت اداری کشور اقدام کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مصوبه ماده 22 تعرفه عوارض محلی سال1401 شهرداری یاسوج باطل شد

مصوبه ماده 22 تعرفه عوارض محلی سال1401 شهرداری یاسوج باطل شد