مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 مهر 1402 ساعت 14:152023-10-05اقتصادي

بزرگترین بیمارستان اختصاصی کودکان چه ویژگی هایی دارد؟


بیمارستان آموزشی، پژوهشی و درمانی کودکان حکیم در منطقه 18 واقع در جنوب تهران و با زیربنای 29 هزار و 650 متر مربع و 266 تخت خواب، در زمینی به وسعت 50 هزار مترمربع در 3 طبقه ساخته شده است.

- خبرگزاری فارس- گروه سلامت: خسرو صادق نیت رییس بیمارستان کودکان حکیم در گفت وگو با خبرنگار فارس با اشاره به اینکه امروز بعد از ظهر با حضور رییس جمهور و وزیر بهداشت این بیمارستان افتتاح خواهد شد گفت: خوشبختانه با حمایت هیات امنای صرفه جویی ارزی بخش اعظمی از تجهیزات این بیمارستان تامین شده است.

 رییس و مسؤول راه اندازی بیمارستان کودکان حکیم درباره جزییات این بیمارستان تخصصی کودکان اظهار داشت: با توجه به افزایش جمعیت شهر تهران به ویژه در منطقه جنوبی نقش این بیمارستان در ارائه خدمات به شهروندان بسیار حائز اهمیت است.

وی افزود: نکته ای دیگر این بیمارستان ترکیب جمعیتی این منطقه با توجه به برآورد شبکه بهداشت است.

طبق اعلام شبکه بهداشت تقریبا 49 درصد این جمعیت  18 سال هستند که کودک و نوجوان محسوب می شوند همچنین این بیمارستان توسط خیر ساخته شده که با تجهیز مناسب این بیمارستان با همراهی هیات امنای صرفه جویی ارزی در معالجه بیماران ما عملکرد مناسبی را ارائه خواهیم داد و تشویق مضاعفی خواهد بود تا خیرین با امید بیشتری نسبت به ساخت بیمارستان اقدام کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بزرگترین بیمارستان اختصاصی کودکان چه ویژگی هایی دارد؟

بزرگترین بیمارستان اختصاصی کودکان چه ویژگی هایی دارد؟