مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 مهر 1402 ساعت 16:152023-09-28سياسي

فرمانده سپاه روح الله: شهدا مظهر قدرت ایران هستند


فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی گفت: با تاکید بر اینکه شهدا مظهر قدرت ایران هستند، تصریح کرد: برای دستیابی به اقتدار باید از مولفه های قدرت دنیایی برخوردار شویم اما ملت ایران از یک قدرت معنوی والاتری برخوردار است که همانا خون مطهر شهداست.

- ایسنا/مرکزی فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی گفت: با تاکید بر اینکه شهدا مظهر قدرت ایران هستند، تصریح کرد: برای دستیابی به اقتدار باید از مولفه های قدرت دنیایی برخوردار شویم اما ملت ایران از یک قدرت معنوی والاتری برخوردار است که همانا خون مطهر شهداست.

سردار سرتیپ دوم پاسدار محسن کریمی پنجشنبه ششم مهرماه 1402 در آیین رونمایی از المان شهید گمنام شهر آوه اظهار کرد: شهید مانند خونی است که در شریان اجتماع به حرکت در می آید و محرک جامعه است.

او مانند شمعی است که محیط پیرامونی خود را روشنی می بخشد و با اولین قطره خونی که از بدنش ریخته می شود گناهانش بخشیده شده و قدرت شفاعت پیدا می کند.

وی در ادامه گفت: شهدا انسان های خاص و ماندگار هستند و رمز ماندگاری آنها تبعیت از ولایت بوده است، ملتی که با ولایت باشند مشمول هدایت، کرامت و شفاعت خدای تعالی خواهند شد.

او با بیان اینکه باید زینت راه شهدا و دین باشیم، تصریح کرد: زندگی روزمره انسان باید رنگ و بوی شهدا بدهد و باید راه و مسیر مجاهدان راه خدا را طی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرمانده سپاه روح الله: شهدا مظهر قدرت ایران هستند

فرمانده سپاه روح الله: شهدا مظهر قدرت ایران هستند