مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 مهر 1402 ساعت 13:402023-09-26سياسي

آیین گرامیداشت «روز سرباز» در حرم حضرت عبدالعظیم برگزار شد


آیین تجلیل و گرامیداشت «روز سرباز» به مناسبت چهارمین روز از بزرگداشت هفته دفاع مقدس در آستان مقدس حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تهران، آیین تجلیل و گرامیداشت روز سرباز به مناسبت چهارمین روز از بزرگداشت هفته دفاع مقدس با حضور امیر سرتیپ مهدی خواجه امیری معاون هماهنگ کننده وزارت دفاع، امیر سرتیپ دوم سعید صادقی معاون منابع انسانی وزارت دفاع و جمعی دیگر از مسؤولان و سربازان وزارت دفاع و پشتیبانی نیرو های مسلح، با هدف تکریم و تجلیل از سربازان نمونه و تجدید میثاق سربازان با آرمان های نظام و شهدای انقلاب صبح امروز در آستان مقدس حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) برگزار شد.

عباس سلیمی خادم القرآن و معاون بهره وری موقوفات و مستغلات آستان مقدس حضرت عبدالعظیم(ع) طی سخنانی در این مراسم اظهار کرد: فرصت سربازی بهترین فرصت است و جوانان عزیز سرباز باید این فرصت طلایی را مغتنم شمارند و از همه فرصت های آن استفاده کنند.

وی با تاکید بر انس با قرآن گفت: تمام پیروزی ها و کامیابی های که در طول حدود 45 سال داشتیم مواردی بوده که با پیروی از قرآن حاصل شده و همه شکست ها و نابسامانی ها به خاطر فاصله گرفتن از قرآن بوده است چه بسا سربازانی که با رعایت اصول حفاظت اطلاعات و پیروی از قرآن و ولایت از سربازی به امیری رسیدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیین گرامیداشت «روز سرباز» در حرم حضرت عبدالعظیم برگزار شد

آیین گرامیداشت «روز سرباز» در حرم حضرت عبدالعظیم برگزار شد