مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 مهر 1402 ساعت 10:452023-10-22اقتصادي

پیش بینی صادرات یک هزار تن کیوی در ماه از مازندران به هند


مدیرعامل پایانه صادراتی بین المللی روماک مازندران با اشاره به افزایش تولید مرکبات و کیوی، گفت: پیش بینی ما این است یک هزار تن کیوی در ماه به کشور هند ارسال کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مازندران، پاییز که شروع می شود باغداران استان به تکاپو می افتند و فصل برداشت مرکبات شروع می شود.

فصل برداشت طلای نارنجی مازندران امسال در حالی شروع شد که تولید مازندران نسبت به سال گذشته از رشد چشمگیری برخوردار بوده است.

امسال بیش از 3 میلیون تن مرکبات در استان تولید می شود، محصولی که حاصل دسترنج کشاورزان بوده و تنها راه برون رفت از مشکل عرضه این محصول در بازار صادرات بوده است، نسخه علاج بخشی که می تواند رونق تولید را رقم بزند.

با وجود اینکه هنوز برداشت محصول پرتقال استان شروع شد سهم صادرات نارنگی پیش رس استان توسعه یافت که می تواند شروعی خوب برای جهش تولید به معنای واقعی باشد، همان قولی که مسؤولان داده بودند البته این بار واقعی و عملی.

قلی زاده مدیرعامل پایانه صادراتی بین المللی روماک مازندران در این باره در گفت وگویی، اظهار کرد: با توجه به قراردادی که با کشورهای هند و روسیه داریم به طور منظم صادرات از مبدأ مازندران از دو هفته گذشته شروع کردیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیش بینی صادرات یک هزار تن کیوی در ماه از مازندران به هند

پیش بینی صادرات یک هزار تن کیوی در ماه از مازندران به هند