مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 مهر 1402 ساعت 20:502023-09-27سياسي

پیگیری پرونده شهدای غواص و ترور سردار سلیمانی در مجامع بین الملل در حال انجام است


رییس مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران قوه قضاییه اعلام کرد: این مرکز پیگیری و شکواییه پرونده ترور شهید قاسم سلیمانی و شهدای غواص را در جوامع داخلی و بین المللی انجام می دهد.

- رییس مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران قوه قضاییه اعلام کرد: پیگیری پرونده شهدای غواص و ترور سردار سلیمانی در مجامع بین الملل در حال انجام است ایسنا/فارس رییس مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران قوه قضاییه اعلام کرد: این مرکز پیگیری و شکواییه پرونده ترور شهید قاسم سلیمانی و شهدای غواص را در جوامع داخلی و بین المللی انجام می دهد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حسن عبدلیان پور امروز، 5 مهرماه در دهمین نشست تخصصی ملی حقوق بشر آمریکایی از دیدگاه رهبر معظم انقلاب در شیراز با اشاره به اینکه نمایش چهره واقعی آمریکا تکلیف همه ماست، گفت: مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران قوه قضاییه پیگیری و شکواییه پرونده ترور سردار حاج قاسم سلیمانی و شهدای غواص تا حصول نتیجه در جوامع داخلی و بین المللی را انجام می دهد.

وی بیان کرد: همچنین این مرکز از آمران اهانت به قرآن در کشورهای سوئد و دانمارک و حکام بین الملل طرح دعوی انجام داده و نتایج آن را اعلام خواهد کرد.

رییس مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران قوه قضاییهادامه داد: علاوه بر این ها مرکز در حادثه تروریستی خواندن سپاه پاسد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیگیری پرونده شهدای غواص و ترور سردار سلیمانی در مجامع بین الملل در حال انجام است

پیگیری پرونده شهدای غواص و ترور سردار سلیمانی در مجامع بین الملل در حال انجام است