مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 21 مهر 1402 ساعت 14:402023-10-13پزشكي

90 درصد عوامل مرگ و میرهای پس از زایمان قابل پیشگیری است


رییس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی با بیان اینکه 90 درصد عوامل مرگ و میر پس از زایمان مادران بویژه در 42 روز اول پس از زایمان قابل پیشگیری است، - رییس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی با بیان اینکه 90 درصد عوامل مرگ و میر پس از زایمان مادران بویژه در 42 روز اول پس از زایمان قابل پیشگیری است، گفت: به عبارتی کاهش مرگ و میر مادران نشان از حصول دستاوردهای نظام سلامت در زمینه اجماع، تکمیل و توسعه مراقبت های دوران بارداری در سیستم بهداشتی کشور است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر علیرضا زالی در دوازدهمین سمینار سلامت مادر، جنین و نوزاد اشاره به اینکه اساتید دانشگاه افتخارات سترگی را در حوزه حفظ و ارتقای سلامت مادر، جنین و نوزاد در کشور کسب کرده اند، عنوان کرد: سه عنصر انسانی فاخر یعنی مادر جنین و نوزاد بن مایه این سمینار هستند و برگزاری دوازدهمین سمینار مرهون تلاش سال های متمادی و استمرار و ممارست اساتید برای ارتقای دانش و سطح مهارت حفظ سلامت این سه عنصر خطیر است.

وی ادامه داد: امروزه موضوع مهمی در مباحث سازه های روانشناختی نوین و پارادایم های جدید تحت عنوان دلبستگی ایمن بیان می شود.

به گفته رییس دانشگاه، بر اساس نتایج مطالعات در مواردی که با شکل های دلبستگی ایمن روبه رو هستیم آینده فیزیکی و روانشناختی همراه با دستاوردهای اجتماعی به میزان ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

90 درصد عوامل مرگ و میرهای پس از زایمان قابل پیشگیری است

90 درصد عوامل مرگ و میرهای پس از زایمان قابل پیشگیری است