مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 مهر 1402 ساعت 13:302023-09-25سياسي

امروز آخرین مهلت اعتراض به نتیجه صحت سنجی مدارک داوطلبان مجلس


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان گفت: امروز دوشنبه سوم مهرماه آخرین مهلت اعتراض به نتیجه صحت سنجی مدارک متقاضیان داوطلبی دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی است.

- ایسنا/هرمزگان معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان گفت: امروز دوشنبه سوم مهرماه آخرین مهلت اعتراض به نتیجه صحت سنجی مدارک متقاضیان داوطلبی دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی است.

احسان کامرانی در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: متقاضیان داوطلبی کاندیدای مجلس شورای اسلامی تا پایان امروز فرصت دارند تا اعتراض خود را ثبت و پیگیری کنند.

وی، با ذکر این نکته که داوطلبان طی مدت اخیر اقدام به ثبت نام کرده اند، عنوان کرد: نتایج بررسی اولیه مدارک افرادی که در تاریخ مقرر شده اقدام به ثبت نام کرده اند بررسی شده است و برخی از مدارک از سوی مراجع صادرکننده گواهی مورد تایید قرار نگرفته است که تا ساعت 18 امروز مورخ سوم مهرماه فرصت ثبت اعتراض در سامانه keshvar.

moi.

ir دارند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان، با اشاره به لزوم مراجعه حضوری داوطلبان برای رفع نقص مدارک به دستگاه مربوطه، تشریح کرد: در صورت تایید نقص مدرک از سوی دستگاه مربوطه، آن دستگاه تا تاریخ 26 مهرماه فرصت دارد نظر خود را به ستاد انتخابات اعلام کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امروز آخرین مهلت اعتراض به نتیجه صحت سنجی مدارک داوطلبان مجلس

امروز آخرین مهلت اعتراض به نتیجه صحت سنجی مدارک داوطلبان مجلس