مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 مهر 1402 ساعت 14:152023-10-04اقتصادي

شرکت ذوب آهن اصفهان پیشرو در توسعه ریلی کشور/صادرات به عربستان از سر گرفته می شود


از دستاوردهای بزرگ شرکت ذوب آهن اصفهان می توان به تولید ریل اشاره کرد که تا امروز 145 هزار تن ریل را به عنوان یک محصول جدید و پیشران توسعه خطوط ریلی، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، مهدی کوهی مدیرعامل شرکت ذوب آهن اصفهان در دوازدهمین نمایشگاه بین المللی فرصت های سرمایه گذاری در معدن و صنایع معدنی  در جمع خبرنگاران گفت: از جمله دستاوردهای جدید ذوب اهن ورود به تولید فولادهای آلیاژی مثل آرک معدنی است؛ آرک های مورد نیاز معدن که قبلا از طریق چوب در معادن تهیه می شد و امنیت لازم را برای معدن کاران نداشت.

وی ادامه داد: امروز ما توانستیم با استاندارهای بین المللی آرک های فولادی را تولید و به صنایع معدنی تقدیم کنیم و این اولین رهاورد ذوب آهن در سال جدید هست که به ایمنی و سرعت در پیشروی جبهه های کاری معادن کمک می کند.

مدیرعامل شرکت ذوب آهن اصفهان با اشاره به ظرفیت شرکت در تولید ریل عنوان کرد: اقدام دومی که در سال جدید به صورت جدی بر روی آن متمرکز شدیم تولید ریل است که تا به امروز 145 هزار تن ریل را به عنوان یک محصول جدید و پیشران توسعه، در قالب راه آهن سراسری و مترو کلان شهرها تحویل داده ایم.

رستمی در ادامه افزود: در حال حاضر نیز پروژه تکمیلی مترو کلانشهرهای مشهد، اصفهان و تهران را در دست داریم که ریل مورد نیاز این متروها را تامین می کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شرکت ذوب آهن اصفهان پیشرو در توسعه ریلی کشور/صادرات به عربستان از سر گرفته می شود

شرکت ذوب آهن اصفهان پیشرو در توسعه ریلی کشور/صادرات به عربستان از سر گرفته می شود