مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 مهر 1402 ساعت 10:502023-10-09اجتماعي

283 کودک و نوجوان افتخارآفرین کرمانشاهی تجلیل می شوند


مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه گفت: 283 کودکان و نوجوانان افتخارآفرین کرمانشاهی طی یک آیین با حضور استاندار کرمانشاه تجلیل می شوند.

- محمد خیاط زنجانی، مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه با تبریک هفته ملی کودک(از 15 تا 21 مهرماه)، اظهار کرد: آغاز این هفته را با تجدید میثاق با شهدای دانش آموز کودک با حضور دستگاه های نظام تعلیم و تربیت برگزار شد.

وی با اشاره به برگزاری جشن بزرگ کودک در پارک کودک شهر کرمانشاه، خاطرنشان کرد: در تمامی مراکز 36 گانه کانون و پرورشی استان نشست های را در خصوص مسائل تربیتی حوزه کودک با والدین برگزار شده است.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه تصریح کرد: امروز یک نشست ویژه در خصوص قصه و قصه درمانی با حضور معلمان برگزار خواهد شد.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه با اشاره به افتخارآفرینی 283 نفر از کودکان و نوجوانان در سطح ملی و بین المللی طی سال گذشته، تصریح کرد: پایان هفته جاری دومین آیین تجلیل از کودکان و نوجوانان افتخارآفرین با حضور استاندار و مسوولان استانی برگزار خواهد شد و برگزیدگان به عنوان مشاوران استاندار و مسؤولان استانی انتخاب می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

283 کودک و نوجوان افتخارآفرین کرمانشاهی تجلیل می شوند

283 کودک و نوجوان افتخارآفرین کرمانشاهی تجلیل می شوند