مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 مهر 1402 ساعت 17:152023-09-23سياسي

دانشگاه تربیت مدرس؛ میزبان 4 دانشمند حاضر در پنجمین دوره جایزه مصطفی (ص)


دانشگاه تربیت مدرس روزهای هشتم و نهم مهر ماه، میزبان برنده جایزه مصطفی (ص) و جمعی از دانشمندان مسلمان حاضر در پنجمین دوره اعطای جایزه مصطفی (ص) خواهد بود.

- دانشگاه تربیت مدرس؛ میزبان 4 دانشمند حاضر در پنجمین دوره جایزه مصطفی (ص) دانشگاه تربیت مدرس روزهای هشتم و نهم مهر ماه، میزبان برنده جایزه مصطفی (ص) و جمعی از دانشمندان مسلمان حاضر در پنجمین دوره اعطای جایزه مصطفی (ص) خواهد بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، چهار تن از دانشمندان جهان اسلام که به منظور شرکت در پنجمین دوره اعطای جایزه مصطفی (ص) در ایران حاضر می شوند، به منظور تعامل با اساتید و پژوهشگران در تاریخ 8 و 9 مهرماه در دانشگاه تربیت مدرس حضور خواهند داشت.

پروفسور احمد فوزی اسماعیل؛ رییس دانشگاه فناوری مالزی و برگزیده دریافت جایزه مصطفی (ص)، پروفسور شکیل احمد؛ عضو هیأت علمی دانشگاه آزاد ملی اردو مولانا از کشور هند، پروفسور سید احتشام حسنین از Indian Institute of Technology Delhi (IIT Delhi) کشور هند و دکتر نسرین ظفر احتشام از SHARDA UNIVERSITY کشور هند مهمانان دعوت شده به دانشگاه تربیت مدرس هستند که هشتم مهر ماه با ریاست این دانشگاه دیدار خواهند کرد.

همچنین این مهمانان طی این دو روز در برخی از دانشکده های دانشگاه تربیت مدرس نیز جهت سخنرانی حضور می یابند که دکتر سید احتشام حسنین عضو هیأت علمی دانشگاه IIT دهلی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشگاه تربیت مدرس؛ میزبان 4 دانشمند حاضر در پنجمین دوره جایزه مصطفی (ص)

دانشگاه تربیت مدرس؛ میزبان 4 دانشمند حاضر در پنجمین دوره جایزه مصطفی (ص)