مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 مهر 1402 ساعت 11:302023-09-26حوادث

کلاهبرداری مجازی با ترفند نصب نرم افزار رایگان


رییس پلیس فتا پایتخت از شناسایی و کشف پرونده ای با موضوع دسترسی غیر مجاز به حساب کاربری اشخاص با ترفند نصب نرم افزار رایگان خبر داد.

- سرهنگ داوود معظمی گودرزی رییس پلیس فتا تهران بزرگ در گفت وگو با خبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس از شناسایی و کشف پرونده با موضوع دسترسی غیرمجاز به حساب های کاربری شبکه اجتماعی تلگرام شهروندان توسط کلاهبردار اینترنتی خبر داد و گفت: این شیاد مجازی با ترفند نصب بدافزار تحت عنوان نرم افزارهای تولید محتوای موبایلی رایگان اقدام به کلاهبرداری می کرد.

 رییس پلیس فتا تهران بزرگ تصریح کرد: در پی مراجعه چندین نفر از شهروندان به پلیس فتا پایتخت مبنی بر دسترسی غیرمجاز به حساب کاربری در شبکه اجتماعی تلگرام مراتب به صورت ویژه در دستور کار پلیس فتا قرار گرفت.

رییس پلیس فتا پایتخت گفت: کارشناسان پلیس فتا اقدامات تخصصی خود را آغاز کرده و با مطالعه اظهارات شکات متوجه شدند حساب کاربری این افراد پس از نصب یک نرم افزار تولید محتوای رایگان از یک کانال تلگرامی از دسترس خارج شده و از آن سوء استفاده شده است به طوری که در قسمت پیام ها از مخاطبین و دنبال کنندگانشان درخواست واریز وجه کرده اند و در برخی موارد مبالغی واریز شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کلاهبرداری مجازی با ترفند نصب نرم افزار رایگان

کلاهبرداری مجازی با ترفند نصب نرم افزار رایگان