مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 مهر 1402 ساعت 12:252023-10-02بين الملل

حمله اوکراین به کارخانه ساخت موشک کروز روسیه


اداره مرکزی آژانس اطلاعات اوکراین اعلام کرد که این کشور به یک کارخانه ساخت موشک کروز «Kh-59» واقع در غرب روسیه حمله پهپادی کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از فارس، در حالی که درگیری های نظامی اوکراین و روسیه همراه با حمایت های همه جانبه غرب از کی یف ادامه دارد، مقام های اوکراینی از حمله پهپادی به یک کارخانه ساخت موشک در روسیه خبر دادند.

منابع رسانه ای غربی از قبیل نیوزویک گزارش دادند که اداره مرکزی آژانس اطلاعات اوکراین(GUR) در بیانیه روز دوشنبه (امروز) خود مدعی حمله به یک هدف خاص در روسیه شد.

طبق اعلام این نهاد اطلاعاتی-نظامی اوکراین، طی آخر هفته (دیروز یکشنبه) کارخانه تولید موشک کروز Kh-59 روسیه هدف حملات چندین پهپاد قرار گرفته است.

به ادعای اداره مرکزی آژانس اطلاعات اوکراین، سه پهپاد از چهار پهپادی که به سمت کارخانه هوایی اسمولنسک واقع در غرب روسیه پرواز کردند، به هدف اصابت داشته و باعث آسیب زیاد و ایجاد اختلال در روند تولید موشک ها شدند.

مقام های اوکراینی ادعا کردند که موشک کروز Kh-59 یکی از موشک هایی است که روسیه به کرات برای حمله به اوکراین از آن استفاده کرده است.

اداره مرکزی آژانس اطلاعات اوکراین مدعی شد که مناطق وسیعی از اهداف نظامی و غیرنظامی این کشور شامل چرنیهیف، سومی، خارکیف، دنیپروپتروسک، زاپوروژیا و خرسون هدف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمله اوکراین به کارخانه ساخت موشک کروز روسیه

حمله اوکراین به کارخانه ساخت موشک کروز روسیه