مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 مهر 1402 ساعت 08:352023-10-21اقتصادي

مشکلی در تامین اراضی نهضت ملی مسکن در آذربایجان غربی وجود ندارد


مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان غربی گفت: مشکلی از بابت تامین اراضی مساکن ملی در استان وجود ندارد.

- ایسنا/آذربایجان غربی مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان غربی گفت: مشکلی از بابت تامین اراضی مساکن ملی در استان وجود ندارد.

محسن حمزه لو در گفت و گو با ایسنا با اشاره به بخش مسکن، خاطر نشان کرد: در بخش مسکن طرح های نهضت ملی مسکن در مراحل مختلف ساخت بوده و برای ساخت 180 هزار واحد مسکونی زمین تامین شده است و مشکلی از بابت تامین اراضی وجود ندارد.

مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان غربی بیان کرد: در حوزه تامین اراضی و اجرای طرح های نهضت ملی مسکن آذربایجان غربی جزو استان های برتر کشور بوده و تلاش های جهادی و شبانه روزی با قوت ادامه دارد.

حمزه لو افزود: توسعه زیر ساختهای مسکن ارزان در قالب شهرک سازی و توسعه شهرک ها از برنامه های مهم دولت بوده و از ابتدای کار دولت فعالیت های مناسب و قابل توجهی در آذربایجان غربی انجام شده است.

وی ادامه داد: در بخش شهرک سازی 3 هزار و 86 هکتار زمین در هفت شهر آذربایجان غربی در دست مطالعه و امکان سنجی برای شهرک سازی است و روند ایجاد شهرک های جدید مسکن تسریع می یابد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اضافه کرد: مسکن روستایی از دیگر موارد قابل توجه بوده که این مساله نیز با جدیت در مراحل مختلف اجرایی قرار دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشکلی در تامین اراضی نهضت ملی مسکن در آذربایجان غربی وجود ندارد

مشکلی در تامین اراضی نهضت ملی مسکن در آذربایجان غربی وجود ندارد