مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 مهر 1402 ساعت 11:302023-09-24بين الملل

استفاده ناسا از بلاک چین برای ذخیره داده ها در کره ماه


ناسا قصد دارد از فناوری بلاک چین برای ذخیره اطلاعات در کره ماه استفاده کند تا این راه حل بتواند اسرار زمین را امن نگه دارد.

- ناسا قصد دارد از فناوری بلاک چین برای ذخیره اطلاعات در کره ماه استفاده کند تا این راه حل بتواند اسرار زمین را امن نگه دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از آی ای، آژانس فضایی ایالات متحده(ناسا)، یک استارت آپ موسوم به لون استار(Lonestar) و شرکت Isle of Man در حال همکاری برای توسعه یک راه حل جدید به منظور ذخیره سازی داده ها با استفاده از فناوری بلاک چین برای ذخیره ایمن داده ها در ماه هستند.

در نگاه اول می توان حدس زد که با استفاده از فناوری دفتر کل توزیع بلاک چین، یک سابقه امن و غیرقابل تغییر از ماموریت های ماه، از جمله اطلاعات در مورد فضاپیما، محموله و اهداف ماموریت در ماه نگه داشته شود.

این روش می تواند دقت و شفافیت داده ها را برای سازمان ها و آژانس های فضایی درگیر در اکتشاف ماه بهبود بخشد.

در صورتی که سیاره ما غیرقابل زندگی شود این همکاری جدید قصد دارد اسرار زمین را نجات دهد، به این امید که در صورت غیر قابل زندگی شدن سیاره ما، از آنها محافظت کند.

کورت روزن، رییس بخش نوآوری در شرکت Isle of Man می گوید: ما در تاریخ، شاهد شرایط متعددی بوده ایم که بدنه های دانش از بین رفته یا فرهنگ ها ناپدید شده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استفاده ناسا از بلاک چین برای ذخیره داده ها در کره ماه

استفاده ناسا از بلاک چین برای ذخیره داده ها در کره ماه