مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 مهر 1402 ساعت 13:102023-10-17سياسي

55 درصد طلاق ها و 65 درصد کودک آزاری ها ریشه در اعتیاد دارد


قائم مقام دبیرکل ستاد مبارزه با موادمخدر گفت: 55 درصد طلاق ها، 65 درصد همسرآزاری ها، 35 درصد کودک آزاری ها و 25 درصد سرقت ها ریشه در اعتیاد دارد.

- ایسنا/همدان قائم مقام دبیرکل ستاد مبارزه با موادمخدر گفت: 55 درصد طلاق ها، 65 درصد همسرآزاری ها، 35 درصد کودک آزاری ها و 25 درصد سرقت ها ریشه در اعتیاد دارد.

علیرضا کاظمی سه شنبه 25 مهر در نشست مجمع عمومی و انتخابات هیأت امنا و هیأت مدیره مجمع خیرین یاریگران زندگی استان همدان، اظهار کرد: تشکیل مجمع خیرین یاریگران زندگی در استان یک اتفاق بسیار خوب در همدان بوده که آغاز یک راه بزرگ و تأسیس نهادی است که در آینده ثمرات زیادی خواهد داشت و تبدیل به یک درخت تنومندی می شود که اثرات و برکات آن در ساخت آینده ایران مشاهده خواهد شد.

وی افزود: امروزه بدون استثناء خبرهای جهانی نشان می دهند که آسیب های اجتماعی در سطح دنیا رشد فزآینده ای دارند و طبق آخرین آمارهای اعلام شده در گزارش های رسمی سازمان های بین المللی میانگین رشد آسیب های اجتماعی نسبت به یک دهه قبل در سطح جهان 232 درصد رشد داشته که آمار نگران کننده ای است و نظریه پردازان بین المللی چهار مورد فقر و شکاف اجتماعی، سلاح های کشتارجمعی، محیط زیست و اعتیاد را از عوامل بنیان کن و ویران کننده نظام جهانی می دادند که گل سر سبد و علت العلل آسیب های اجتماعی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

55 درصد طلاق ها و 65 درصد کودک آزاری ها ریشه در اعتیاد دارد

55 درصد طلاق ها و 65 درصد کودک آزاری ها ریشه در اعتیاد دارد