مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 14 مهر 1402 ساعت 11:202023-10-06اجتماعي

استقرار هوایی صاف در مازندران


معاون توسعه و پیش بینی هواشناسی مازندران گفت: امروز تا روز دوشنبه چوی پایدار حاکم شده و انتظار داریم شاهد آسمانی صاف تا نیمه ابری همراه با افزایش دما در استان باشیم.

- احمد اسدی معاون توسعه و پیش بینی هواشناسی مازندران امروز درباره وضعیت هوای استان در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در مازندران، اظهار کرد: همانگونه که پیش بینی شده و طی هشدارهای سطح زرد و نارنجی اطلاع رسانی شده بود، شاهد بارندگی، وزش باد و کاهش دما در سطح استان به ویژه نیمه شرقی استان بودیم.

وی افزود: بیشترین بارش از بندر امیرآباد بهشهر 130، نوشهر 100،  ایزدشهر 92، گلوگاه و بورخانی سوادکوه و بابلسر 83، کلوده محمودآباد 79، رستم کلای بهشهر 76 میلی متر بوده است.

معاون توسعه و پیش بینی هواشناسی مازندران از لحاظ دمایی، بیان کرد: کاهش دما هم در سطح استان اتفاق افتاد و در قله ها برف مشاهده شد.

اسدی یادآور شد: بیشینه دمای مربوط به قائمشهر، بابل، آمل و دشت ناز با 23 درجه و کمینه دمای هوا مربوط به بلده با دو درجه بوده است.

وی با اعلام اینکه بامداد امروز ار استان خارج شد، تصریح کرد:  از امروز تا روز دوشنبه چوی پایدار حاکم شده و انتظار داریم شاهد آسمانی صاف تا نیمه ابری همراه با افزایش دما در استان باشیم که این افزایش دما روز دوشنبه با شکل گیری جریانات جنوبی محسوس خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استقرار هوایی صاف در مازندران

استقرار هوایی صاف در مازندران