مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 مهر 1402 ساعت 11:202023-10-08اقتصادي

اولین نشست رسمی سد آبریز کلید خورد


با حضور مسئولان استانی و به ریاست معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد نشست رسمی سد آبریز کلید خورد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یاسوج، یکی از مطالبات جدی مردم استان کهگیلویه و بویراحمد ساختن سد آبریز است که بیش از همه مردم محروم این استان از آن منتفع می شوند.

مردمی که زمین های کشاورزی آنها همچنان بایر مانده و در صورتی که آب به این زمین ها برسد زندگی این مردم محروم و مستضعف از این رو به آن رو خواهد شد.

سد آبریز تنها سدی در استان کهگیلویه و بویراحمد است که مردم استان به صورت 100 درصدی از آن منتفع می شوند چرا که بقیه سدها نفع کمی از آن ها به استان می رسد.

در همین خصوص نخستین جلسه کاربردی و عملیاتی سد آبریز در استان کهگیلویه و بویراحمد به ریاست معاون عمرانی و با حضور دستگاه های مختلف برگزار شد.

در این نشست علی محمد روستا معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: ما و همه مردم استان پیگیر جدی ساخت این سد هستیم چرا که با ساختن آن بسیاری از مشکلات مردم در زمینه اشتغال برطرف خواهد شد و کمک بزرگی به تولید در کشور خواهیم کرد.

معاون عمرانی استاندار کهکیلویه و بویراحمد گفت: امروز مدیران ارشد اجرایی استان و کسانی که با این سد سر و کار دارند در این نشست حضور پیدا کردند سدی که مجوزهای آن همگی صادر شده و هیچ مشکلی برای مردم و طبیعت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اولین نشست رسمی سد آبریز کلید خورد

اولین نشست رسمی سد آبریز کلید خورد