مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 مهر 1402 ساعت 09:302023-09-24ورزشي

لحظات پایانی اردوی تیم ملی کشتی آزاد نونهالان در گلستان


رییس هیئت کشتی گلستان با بیان اینکه برگزاری اردوی تیم ملی کشتی آزاد نونهالان در استان به لحظات پایانی خود رسید، گفت: قطعاً برگزاری این اردو دستاوردهای بسیاری را برای کشتی گیران گلستانی دارد.

- ایسنا/گلستان رییس هیئت کشتی گلستان با بیان اینکه برگزاری اردوی تیم ملی کشتی آزاد نونهالان در استان به لحظات پایانی خود رسید، گفت: قطعاً برگزاری این اردو دستاوردهای بسیاری را برای کشتی گیران گلستانی دارد.

علی اکبر بصیرنیا صبح امروز یکشنبه 2 مهرماه 1402 در حاشیه برگزاری ششمین روز از چهارمین مرحله اردوی آماده سازی تیم ملی کشتی آزاد نونهالان در استان گلستان، اظهار کرد: یکی از مهمترین برنامه های هیئت کشتی گلستان، میزبانی از تیم های ملی در رده های مختلف سنی با هدف بالا بردن سطح کیفی کار مربیان و ورزشکاران است که محقق می شود.

وی با بیان اینکه قطعاً تماشای سبک و شکل تمرین ملی پوشان و رویه هدایت و راهنمایی مربیان تیم ملی، نکته های آموزشی فراوانی دارد که مربیان فعال و ورزشکاران گلستانی می توانند با حضور در سالن تمرین آنها، بر تجارب خود بیافزایند، ادامه داد: چهارمین مرحله از اردوی آماده سازی تیم ملی کشتی آزاد نونهالان از سه شنبه 28 شهریور ماه به میزبانی شهرستان آزادشهر آغاز شده و روز دوشنبه 3 مهر خاتمه می یابد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لحظات پایانی اردوی تیم ملی کشتی آزاد نونهالان در گلستان

لحظات پایانی اردوی تیم ملی کشتی آزاد نونهالان در گلستان