مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 مهر 1402 ساعت 14:102023-09-30سياسي

بیشترین بلندمرتبه سازی های مشهد در مناطق 9 و 11 


رییس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای اسلامی شهر مشهد گفت: بلند مرتبه سازی در 10 حوزه جنوب غرب تصویب شده که مرحله اول تصویب طرح حدود یک سال و نیم گذشته بود و در منطقه 9 و 11 اما به صورت محدود تصویب شد.

- رییس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای اسلامی شهر مشهد خبرداد بیشترین بلندمرتبه سازی های مشهد در مناطق 9 و 11  ایسنا/خراسان رضوی رییس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای اسلامی شهر مشهد گفت: بلند مرتبه سازی در 10 حوزه جنوب غرب تصویب شده که مرحله اول تصویب طرح حدود یک سال و نیم گذشته بود و در منطقه 9 و 11 اما به صورت محدود تصویب شد.

در حال حاضر بیشترین بلندمرتبه سازی را در مناطق 9 و 11 داریم.

حمید ضمیری در گفت وگو با ایسنا، در خصوص سنددار شدن بلندمرتبه ‎سازی در مشهد اظهار کرد: در سال 93 زمانی که طرح جامع مشهد تصویب شد، بندی در طرح وجود داشت که باید ظرف سه ماه سند بلندمرتبه سازی مشهد تعیین تکلیف شود.

این موضوع از آن زمان تا امروز بلاتکلیف بوده است.

وی افزود: چند سال گذشته اداره کل راه و شهرسازی برای تهیه این سند قراردادی با مشاور منعقد می ‎کند اما به دلیل طولانی شدن شهرداری پیگیر موضوع می شود که اداره راه و شهرسازی عنوان می کند به دلیل عدم وجود اعتبار و نقدینگی و عدم پرداخت مطالبات مشاور این کار طولانی شده، بنابراین با موافقت شهرداری و اداره کل ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیشترین بلندمرتبه سازی های مشهد در مناطق 9 و 11 

بیشترین بلندمرتبه سازی های مشهد در مناطق 9 و 11