مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 مهر 1402 ساعت 09:502023-10-01سياسي

بازدید فعالان رسانه ای حوزه زنان جهان از آرامگاه فردوسی


مدیر مجموعه تاریخی فرهنگی آرامگاه فردوسی از بازدید فعالان رسانه ای حوزه زنان جهان همزمان با هفته گردشگری از آرامگاه فردوسی خبر داد.

- ایسنا/خراسان رضوی مدیر مجموعه تاریخی فرهنگی آرامگاه فردوسی از بازدید فعالان رسانه ای حوزه زنان جهان همزمان با هفته گردشگری از آرامگاه فردوسی خبر داد.

سیدهاشم حسینی اظهار کرد: در این برنامه فرهنگی بیش از 40 خبرنگار زن و فعال رسانه ای در راستای معرفی ظرفیت های فرهنگی و گردشگری مشهد از آرامگاه فردوسی بازدید کردند.

وی افزود: در این بازدید علاوه بر این که نگاه فردوسی به زنان توضیح داده شد، تاریخ و فرهنگ ایرانیان در پوشش نیز برای آن ها تشریح شد.

حسینی تصریح کرد: زنان در فرهنگی ایرانی و اسلامی همواره از جایگاه والایی برخوردار بوده و نقش مهمی در توسعه فرهنگی و اجتماعی و اقتصادی داشته است.

بر اساس گزارش روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان رضوی، حسینی تاکید کرد: امیدواریم بانوان خبرنگار و فعال رسانه ای که از کشورهای مختلف دنیا به مشهد آمده اند پیام دوستی و مهربانی ایرانیان به ویژه مردم شهر مشهد را به دنیا مخابره کنند و این گامی در راستای رونق و توسعه گردشگری ایران باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازدید فعالان رسانه ای حوزه زنان جهان از آرامگاه فردوسی

بازدید فعالان رسانه ای حوزه زنان جهان از آرامگاه فردوسی