مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 مهر 1402 ساعت 14:152023-09-28سياسي

در مجلس دوازهم باید به دنبال استفاده از همه ظرفیت های جبهه انقلاب باشیم


رییس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی گفت: اگر از نمایندگان فعلی مجلس، کسانی در ارزیابی ما نمره قابل قبول کسب نکنند، امکان حضور مجدد در لیست شورای ائتلاف را نخواهند داشت.

- رییس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی گفت: اگر از نمایندگان فعلی مجلس، کسانی در ارزیابی ما نمره قابل قبول کسب نکنند، امکان حضور مجدد در لیست شورای ائتلاف را نخواهند داشت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، غلامعلی حدادعادل در نشست کمیته تعیین مدل انتخاباتی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب درباره اهمیت انتخابات مجلس، گفت: باید از تجارب دوره های قبلی استفاده کرده و با تلاش برای تقویت نقاط قوت و برطرف کردن نقاط ضعف، شاخص های دقیقی برای انتخاب کاندیداها تدوین کنیم.

حدادعادل با بیان اینکه ما در مجلس دوازهم باید به دنبال شناسایی و استفاده از همه ظرفیت های جبهه انقلاب باشیم، گفت: تاکید ما تمرکز بر سه اصل کلیدی کارآمدی، عقلانیت و انقلابی بودن در معرفی نامزدها است.

رییس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب در این جلسه با اشاره به گزارش سایت قطره و به نقل ازهای کارگروه نظارت و ارزیابی شورای ائتلاف درباره عملکرد نمایندگان دوره یازدهم، گفت: اگر کسانی در این ارزیابی نمره قابل قبول کسب نکنند، امکان حضور مجدد در لیست شورای ائتلاف را نخواهند داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در مجلس دوازهم باید به دنبال استفاده از همه ظرفیت های جبهه انقلاب باشیم

در مجلس دوازهم باید به دنبال استفاده از همه ظرفیت های جبهه انقلاب باشیم