مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 مهر 1402 ساعت 09:102023-10-17سياسي

دفتر کانون بسیج رسانه شهرستان شاهرود افتتاح شد


دفتر کانون بسیج رسانه شهرستان شاهرود با حضور مسؤولان افتتاح شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شاهرود، دفتر کانون بسیج رسانه شهرستان شاهرود صبح امروز با حضور مسؤولان استانی و شهرستانی افتتاح شد.

در این مراسم که معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان شاهرود، رییس سازمان بسیج رسانه استان سمنان، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان شاهرود، رییس شورای اسلامی شهر شاهرود، رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان، رییس حوزه هنری شهرستان، معاون شهردار شاهرود و خبرنگاران و روزنامه نگاران حضور داشتند، دفتر کانون بسیج رسانه شهرستان شاهرود رسماً افتتاح و علی عامری به عنوان مسؤول آن معرفی شد.

ابوطالب جلالی، معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان شاهرود در این آیین با تأکید بر لزوم جهاد تبیین، اظهار کرد: همه کسانی که تریبون دارند، باید در جهت حمایت از ارزش ها و باید و نبایدهای نظام حرکت، روشنگری و تبیین کنند و رسانه ها نقش مهمی را در این زمینه ایفا خواهند کرد.

وی با اشاره به ظرفیت های خوب شهرستان شاهرود، گفت: همه در این شهرستان برای خدمت رسانی تلاش می کنند و رسانه ها نقش اثرگذاری دارند و باید تلاش کرد روایت نخست توسط رسانه ها با واقعیت انجام شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دفتر کانون بسیج رسانه شهرستان شاهرود افتتاح شد

دفتر کانون بسیج رسانه شهرستان شاهرود افتتاح شد