مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 مهر 1402 ساعت 21:362023-09-24سياسي

دیدار فرمانده سپاه سلمان با 15 خانواده ایثارگر سیستان و بلوچستان


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زاهدان، سردار سرتیپ پاسدار احمد شفایی با حضور در منزل 15  تن از ایثارگران دوران دفاع مقدس، شامل 11 رزمنده و 4 خانواده شهید، اظهار داشت: هفته دفاع مقدس را که یادآور ایثار و فداکاری رزمندگان اسلام است ارج می نهیم.

  فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان افزود: باور همه ما این است که اقتدار، صلابت، امنیت و پیشرفت امروز جامعه اسلامی حاصل مجاهدت ها، ایثار و گذشت شما و صبر و بردباری خانواده معظم شهدا می باشد؛ ایثارگری و جان فشانی شما بسیار ارزشمند است و ما از فداکاری شما عزیزان در جبهه های حق علیه باطل متشکریم.

شفایی تاکید کرد: عزت امروز ما حاصل تلاش و زحماتی است که شما عزیزان در آن دوران متحمل شدید و ما قدردان این سختی ها هستیم.

فرمانده سپاه سلمان تصریح کرد: مقام معظم رهبری همواره بر دیدار با خانواده شهدا، جانبازان و یادگاران دفاع مقدس تاکید دارند و ما امروز حامل سلام ایشان و فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برای شما هستیم.

شفایی تصریح کرد: شما دیروز مجاهدان خط مقدم دفاع از انقلاب در جبهه های حق علیه باطل و امروز هم از مدافعان ارزشمند و بی بدیل انقلاب اسلامی هستید.

پایان پیام/3139


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دیدار فرمانده سپاه سلمان با 15 خانواده ایثارگر سیستان و بلوچستان

دیدار فرمانده سپاه سلمان با 15 خانواده ایثارگر سیستان و بلوچستان