مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 مهر 1402 ساعت 15:202023-10-03فرهنگي

آغاز معنوی سی و پنجمین جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوانان


سی و پنجمین جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوانان با حضور داوران و خبرنگاران کودک و نوجوان در گلستان شهدای اصفهان، به صورت معنوی آغاز شد.

- ایسنا/اصفهان سی و پنجمین جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوانان با حضور داوران و خبرنگاران کودک و نوجوان در گلستان شهدای اصفهان، به صورت معنوی آغاز شد.

در این آیین که امروز (سه شنبه 11 مهرماه) در سالن اجتماعات گلستان شهدای اصفهان برگزار شد، مجید زین العابدین، دبیر سی و پنجمین جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوانان اصفهان اظهار کرد: بسیار خرسندم که پس از گذشت 4 سال این جشنواره مجدداً به اصفهان، شهر زندگی بازگشته است.

با همت مسئولین، دوباره کودکان و نوجوانان اصفهانی با شور، نشاط، شادی و خوشحالی میزبان هنرمندان هستند و خود نیز هنرنمایی می کنند تا فیلم های داخلی و خارجی کودک و نوجوان برای یک هفته در این شهر به نمایش درآید.

او افزود: این فیلم ها در دو پردیس سینمایی به نمایش در خواهند آمد که همکاران ما در ستاد جشنواره و نیز دفتر اصفهان تدارک دیده اند.

دبیر این دوره از جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوانان خاطرنشان کرد: شور و نشاط بازگشت جشنواره به اصفهان محدود به کودکان و نوجوانان و خانواده های آن ها نیست، بلکه در میان هنرمندان نیز شور و نشاط به چشم می خورد چر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز معنوی سی و پنجمین جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوانان

آغاز معنوی سی و پنجمین جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوانان