مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 مهر 1402 ساعت 16:452023-10-20سياسي

امام جمعه اردبیل: نتانیاهو بیت الکذب است


نتانیاهو از راس تا اساس دروغگو است او بیت الکذب است این مرد شرور با دیدن اعتراض عظیم جهانی علیه بمباران معمدانی اظهار داشت این کار، - کار حماس و جهاد اسلامی است تا چهره ما را را در دنیا خراب کند.

امام جمعه اردبیل گفت: آمریکایی ها و اروپایی ها در اتاق جنگ نشسته دستور بمباران و قتل می دهند تردیدی نداشته باشید که آمریکا و اروپا در حال گرفتن انتقام از مسلمان ها هستند.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازتسنیم از اردبیل آیت الله سید حسن عاملی در خطبه های این هفته نماز جمعه اردبیل با ارائه تحلیل های مبوسط در رابطه با ابعاد جنایت های رژیم غاصب و جعلی صهیونیستی اظهار داشت: اسراییل با جنایت های خود در این هفته روی تمام جنایت کاران بزرگ جهان و تاریخ را رو سفید کرد و این شکست بزرگی برای اسراییل و حامیان غربی، اروپایی و دیانت یهودی است، حمله حماس مثل میخ می ماند اسراییل در برابر آن هر چقدر تقلا کند این میخ بیشتر به بدن او فرو خواهد رفت.

  امام جمعه اردبیل گفت: این حادثه ثابت کرد که پیشرفت بشر در ساحت علم لزوماً مهربانی و صلح را به ارمغان نمی آورد بلکه به موازات پیشرفت های علمی انسان به قساوت بیشتر مبتلا می گردد.

  نماینده ولی فقیه در استان اردبیل با تاکید بر اینکه حادثه حمله به بیمارستان معمدانی کمر بشریت را شکست و از آزاده های دنیا اشک چشم مفصلی گرفت و قلب ها ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام جمعه اردبیل: نتانیاهو بیت الکذب است

امام جمعه اردبیل: نتانیاهو بیت الکذب است