مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 مهر 1402 ساعت 18:352023-10-04حوادث

پایش 67 هزار کیلومتر مربع از اراضی کشاورزی لرستان


فرمانده یگان حفاظت اراضی کشاورزی لرستان گفت: بیش از 67 هزار کیلومتر مربع از اراضی کشاورزی استان در شش ماهه اول سال 1402 پایش شده است.

- ایسنا/لرستان فرمانده یگان حفاظت اراضی کشاورزی لرستان گفت: بیش از 67 هزار کیلومتر مربع از اراضی کشاورزی استان در شش ماهه اول سال 1402 پایش شده است.

سرهنگ مسلم مویدی دوازدهم مهرماه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: 240 مورد تبصره یک و دو ماده 10 قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغ ها به مساحت بیش از 39 هزار متر مربع در اراضی کشاورزی استان اجرا شده است.

وی به طرح برخورد با متخلفان تغییر کاربری غیرمجاز اشاره کرد و گفت: 660 مورد تغییر کاربری غیرمجاز در شش ماهه اول سال 1402 شناسایی و برای متخلفان اخطار صادر شده و توقف عملیات صورت گرفته است.

فرمانده یگان حفاظت اراضی کشاورزی لرستان بیان کرد: بیشترین تغییر کاربری های غیرمجاز ثبت شده در سامانه cms به ترتیب مربوط به شهرستان های خرم آباد، بروجرد و ازنا بوده است.

وی ادامه داد: استفاده از ظرفیت های فضای مجازی در دریافت گزارش ها و همچنین هماهنگی با نیروهای منابع طبیعی و انتظامی در واکنش سریع به متخلفان از ویژگی های بارز یگان حفاظت اراضی کشاورزی لرستان در برخورد با تغییر کاربری های غیرمجاز است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پایش 67 هزار کیلومتر مربع از اراضی کشاورزی لرستان

پایش 67 هزار کیلومتر مربع از اراضی کشاورزی لرستان