مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 مهر 1402 ساعت 08:452023-10-22سياسي

آزادی 142 محکوم مالی از ابتدای سال جاری تاکنون در زنجان


تلاش ستاد دیه استان زنجان برای رفع مشکلات زندانیان و فراهم کردن زمینه آزادی زندانیان جرایم غیرعمد مالی در استان بسیار ارزشمند است.

- ایسنا/زنجان رییس کل دادگستری استان زنجان گفت: تلاش ستاد دیه استان زنجان برای رفع مشکلات زندانیان و فراهم کردن زمینه آزادی زندانیان جرایم غیرعمد مالی در استان بسیار ارزشمند است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از روابط عمومی دادگستری کل استان زنجان، حجت الاسلام و المسلمین علی فرجی برحق شامگاه روز گذشته (29 مهرماه) در جلسه ستاد دیه استان زنجان ضمن تقدیر از زحمات و تلاش های ارزشمند این ستاد در استان، اظهار کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون تعداد 142 محکوم مالی با کمک خیرین، گذشت شکات، ارائه تسهیلات و کمک ستاد دیه کشور و استان از زندان آزاد شده اند.

رییس کل دادگستری زنجان اظهار کرد: مجموع بدهی این تعداد محکوم آزاده شده بیش از 66 میلیارد تومان بوده که بیش از 16 میلیارد تومان شکات از حق خود گذشت کردند.

این مسئول خاطرنشان کرد: تلاش ستاد دیه استان زنجان برای رفع مشکلات زندانیان و فراهم کردن زمینه آزادی زندانیان جرایم غیرعمد مالی در استان بسیار ارزشمند است، چرا که با آزادی یک زندانی از وقوع مشکلات عدیده برای خانواده آنها جلوگیری می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آزادی 142 محکوم مالی از ابتدای سال جاری تاکنون در زنجان

آزادی 142 محکوم مالی از ابتدای سال جاری تاکنون در زنجان